14 Mayıs 2008 Çarşamba


ÖLÜMÜNE SEVENLER İÇİN
Zengin genç kız kalp hastasıdır. Ailesi kızı kurtarmak içinseferber olmuştur. Tek yol kalp nakli ama nerden bulunacak?Gazetelere ilan verilir ama hiçbir yanıt gelmemiştir. Genç kızhastane odasında günden güne solmaktadır. Ailesi istemediği için ayrılmak zorunda kaldığı yoksul sevgilisini düşünmektedir.Delikanlı "Param yok ama sana verebileceğim sevgi dolu bir kalbimvar" demiştir zamanında. Genç kızında istediği budur ama lanetolası para ayırmıştırdır onları... Oysa genç kızın kurtulması için para çözüm olamıyordur. Sevgilisindüşünmeye devam etmekdedir kız. Ayrıldıklarından bu yana 5 yılgeçmiştir. "Kimbilir evlenip çoluk çoçuğa karışmıştır" diyedüşünmektedir. Genç kız bunca yıl başka hiç kimseye açmamıştır kalbini. Sevgili yanında olsa hastalık daha da dayanılır olacaktır.Ama yoktur... Zaten ölümde umrunda değildir genç kızın. Sevgilisinibir tek kez görmek istiyordur sadece. Ölmeden önce sadece bir tekkez... Birden babası giriverir odaya ve müjdeyi verir. Aranan kalpbulunmuştur. Genç kız ameliyata alınır, o gece hayatını kaybedenbir gencin kalbi nakledilir. Genç kız iyileşir ve evine döner. Evedöndüğü zaman da kapının önünde bir zarf bulur. Heyecanla zarfı açar ve okumaya başlar:
"Sevgilim senden ayrıldıktan sonra, bir kalbe 2 sevgininsığmayacağını bildiğimden;Ne bir kimseyi sevebildimNe de bakabildim...Her günüm diğerinden daha zor geçti, çünkü özlemin daha da artıyordu. Hergece seni düşündüm sabahlara kadar, her gece senin yanında olmayı istedim.Ve sensizliğe lanet ettim, uykuları haram ettim kendime. Ve bir gün herşeyi değiştirebilecek bir fırsat çıktı önüme. Bu fırsatı değerlendirmeyip,kendime haksızlık edemezdim... Ve değerlendirdim... Senden çok uzaklaragittim, ama artık her gece her daim seninleyim. Sana hep sözünü ettiğimkalbime iyi bak olur mu? Çünkü gözyaşlarımla adını yazdım ona. Seni sendenbile çok seven bir sevgi var kalbinin içinde!...
(bu hikayeyi paylaşanların yüregine eline saglık)

Hiç yorum yok: