26 Mayıs 2008 Pazartesi







ÇARELER

ÇARESİZZZZZ...

Yakaladım hayatı yakasından.Yine de vermedi seni ßana.Çok ugrastım durmadan.

Tesir etmedi kanayan yarama.Oyuncak ettin Aşkın hain felek Kalbim burkuluyor

Sensizken ufak tefek Sıkıntılara care yok Ayrılıklara care yok Çareler çaresiz, sen yokken

Uzaklar ßir türlü ßirleşmiyor Yokulugunla varsın, sevgiye açken Ayrılıklar sewişmiyor

Sol yanımda sızıyla uyandım bu sabah. Baktım sensizlik var yanımda!Geceleri yıldızlara

anlattıgımız sonsuz sevdamız;Yanlızdı...sensizdi... çaresizdi...Geceler yanlızlıgıma güldü.Siirler

sevdamıza agladı.Kalßime actıgın derin yaralar var ya!Hala sensiz, yanlız ve çağresiz...Hemen

aldım avuçlarıma.Koyacak ßir yer ßulamadım avuçlarımda sevdim.Sen!

Sen çaresizligi ßilirmisin??? ßİldiginden daha çaresizim...

(GÖKHAN TÜRKMEN)

Hiç yorum yok: