4 Ocak 2009 Pazar


Sen bana sıfatlar ararken Ben seni sonu gelmeyen cümlelere başlık yaptım Koymadım nokta senle biten hiç bir cümleme Virgülle bile duraklamadım senin yolunda Belirsizlik yakışmazdı sana olan sevdama Üç noktayıda attım lügatimdenÖnemsiz şeyleri Önemliymiş gibi anlatmadım kimselere Yüklemedim hiçbir harfe hiç bir anlam Hiçbir yüze gülüş vermedim Sana dokunur diyeBen; sana uzanır diye Attım her yanımı ayrı yerlere Acım gözyaşı oldu aktı içime Sesim sana değer diye Kestim sesimi sen duyupta acılanma diye Bitirdim sana deli olan beni Ama Bitirmedim bende ki seni Sarıp sarmaladım Kundakladım seni Yükledim sırtıma vebalini Bismillah dedim çıktım yoluna Bırak günahda benim olsun Yokluğum iki yanağına gamze olsun Çek bensizlik bayrağını Hadi ben bittim; gözün aydın olsun.. Dipnot:Sen bana sıfatlar ararken ben sen olan alfabemi sildim hadi şekillendir kendini yeniden....

Hiç yorum yok: