6 Mart 2008 Perşembe

ASLINDA SEN HİÇ BENİM OLMAMIŞTIN!BEN SENİ SENSİZ BENİMLE YAŞAMIŞTIM!!!


Dün gece Ankara da nefesini sakladım ve sen diye sabaha dek Ankara’yı kokladım . gene de sen gibi kokmadı hiçbir sokak, hiçbir köşe başı sen gibi saramadı.dün gece tadına baktım tüm acıların,tüm umutsuzlukların ve çaresizliklerin bir çözüm yolu sen bulamadım. Dün gece hiç bilmediğim bir semtin bir parkında oturdum saatlerce seni anlattım Ankara ya,bir kaldırım taşıyla dertleştim yabancı bir Menekşe bir mendil uzattı akan iki damla gözyaşıma.Dün gece Ankara da sensiz dolaştım,sensiz içtim,sensiz simit yedim. Ankara ya bir bir seni şikayet ettim. Ben anlattım o dinledi,ben sitem ettim o suskun kaldı. Ankara dedi ki dün gece bana onsuz hiçte güzel gelmiyor bu şehir sana .o gitti kara bulutlar sardı tüm şehri,o gitti tüm çiçekler boyun büyüktü,o gitti sen gülmez oldun o gideli.dün gece böyle geçti işte Ankara’yla seni konuştuk sana hasret giderdik,seni çağırdık sana sitem ettik.
Oysa Sen Hiç Gelmemiştin Zaten BANA:(
(Duman tedi)

1 yorum:

Ümit Ersan dedi ki...

telif hakkı istiyorum yaa iki kelime yazmışsın altına hemen tedi duman diye eklemişisn ama kankam olmazki böyle aaaaaaaaaaaaa