31 Ocak 2008 Perşembe

Berduş


Artık böyle yaşıyoruz her köşe başın da bir şişeye bir derdi gömüyoruz. Nerde akşam orda sabah dedikleri olsa gerek.şişeler iyi bir dinleyici her yudum da bir sıkıntı akıtıyoruz,her köşe başı bir meyhane ,her yanan sokak lambası sıkı bir dost biz bize geçinip gidiyoruz.hava soğukmuş kimin umrun da,ellerim ceplerimde üşümekle donmak arasında kalmış ya gözlerimden akan iki damla yaş kimin umrun da.bu gecede buldum bir meyhane ıssız sakin üstelik yanan birde lambası var içimi ısıtmıyor olsa da,sol yanındaki yangın yetiyor bedenimi yakmaya,kavurmaya. İçtikçe azalır gibi oluyor dertlerim,dönen başıma rağmen,bulanan mideme ve tiksindiğim bu hayata rağmen devam bir kadeh daha fon diklemeye.İçimdeki karartı çekti beni gecelere,şişenin en dibine.nerde akşam orda sabah. Herkes uyurken bense her gece sana içtim şerefine değil şerefsizliğine içtim,kaldırdığım her kadehte.(duman)

Hiç yorum yok: